Osmaniye Genel

Çeltik fabrikasının ambarında 7 işçi, böcek ilacından zehirlendi

Edirne’nin Uzunköprü ilçesinde bir çeltik fabrikasının ambarında fumigasyon sonrası fosfin gazından etkilenen 7 işçi hastaneye kaldırıldı. İşçilerin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu