Osmaniye Genel

Macaristan Başbakanı Magyar: "Vişegrad Grubu'nu yeniden hayata geçiriyoruz"

Macaristan Başbakanı Peter Magyar, Polonya, Çekya ve Slovakya ile Vişegrad Grubu’nu (V4) yeniden canlandırdıklarını ve 23 Haziran’da Budapeşte’de bir zirve düzenleneceğini duyurdu. Ayrıca, Avrupa Parlamentosu Başkanı ile Macaristan aleyhine başlatılan 7. madde prosedürünün sonlandırılmasını görüştü.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu