Osmaniye Genel

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong'u Dolmabahçe'de Kabul Etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul’da bulunan Singapur Başbakanı Lawrence Wong’u Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Çalışma Ofisi’nde resmi törenle karşıladı. Basına kapalı gerçekleşen ve yaklaşık 1 saat süren kabulde, Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek ile diğer yetkililer de hazır bulundu.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu