Osmaniye Genel

Ordu'da karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın hayatını kaybetti

Ordu’nun Aybastı ilçesinde banyodaki gazlı şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 58 yaşındaki Melek Kutlu hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu