Osmaniye Genel
Ordu'da karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın hayatını kaybetti

Ordu’nun Aybastı ilçesinde banyodaki gazlı şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 58 yaşındaki Melek Kutlu hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

