Osmaniye Genel

Batman'da, serinlemek için girdiği çayda yaşamını yitirdi

Batman’da serinlemek için girdiği Batman Çayı’nda boğulma tehlikesi geçiren 22 yaşındaki İsmail Arzık, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu