Osmaniye Genel

İçişleri Bakanı'ndan Muharrem'de birlik ve kardeşlik vurgusu

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hacıbektaş’taki Muharrem ayı programında, devletin tüm vatandaşların inanç ve kültürünü güvence altına aldığını, Türkiye Yüzyılı’nı kardeşlik ve huzurla inşa edeceklerini söyledi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu