Osmaniye Genel

Çaldığı motosikletle dolaşırken yakalandı: "Polise teslim etmeye gidiyordum" dedi

Adana’da bir kişi park halindeki motosikleti çaldı, güvenlik kameralarına yansıyan olayın ardından şüpheli motosikletle gezerken yakalandı. ‘Evime dönmek için çaldım, teslim etmeye giderken yakalandım’ dedi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu