Osmaniye Genel

Mut'ta Doğa Müzesi açıldı

Mersin’in Mut ilçesinde TOBB Mut BİLSEM tarafından oluşturulan Doğa Müzesi törenle açıldı. Müzede 3 milyon yıllık Megalodon köpek balığı dişi, fosiller, ata tohumları ve endemik bitkiler sergileniyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu