Osmaniye Genel
İstanbul'a geldi! Vitor Pereira'dan Türkiye'ye ektirdiği saçlar hakkında yorum

Fenerbahçe’nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, sezon biter bitmez yeniden İstanbul’a geldi. Portekizli çalıştırıcı, sosyal medya hesabından bir paylaşım yaparak, “6 ay geçti ve Türkiye’de ektirdiğim saçlardan çok memnunum” dedi.

