Osmaniye Genel
Birlik ve Dayanışma Sendikası'ndan Disiplin Cezasına Tepki

Birlik ve Dayanışma Sendikası Genel Başkanı Ahmet Mehlepçi, Şube Başkanı Hacı Yusuf Eryazğan hakkında yürütülen disiplin sürecinin, sağlık çalışanlarının sendikal hakları ve ifade özgürlüğüne yönelik bir baskı olduğunu belirtti. Eryazğan ise eleştirel paylaşımlarının disiplin cezasına gerekçe yapıldığını ve bunun bir gözdağı olduğunu ifade etti.

