Osmaniye Genel

TEM Otoyolu'nda alev alev yanan otomobil kullanılamaz hale geldi

İstanbul Avcılar’da TEM Otoyolu’nda seyir halindeki bir otomobil yangın çıktı. Sürücü aracı durdurup indi, itfaiye yangını söndürdü ancak araç kullanılamaz hale geldi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu