Osmaniye Genel
İçişleri Bakanı Çiftçi: Devletimizin kapısı herkese açık

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hacıbektaş’taki cemevinde Muharrem ayı programında konuştu. Bakan, Kerbela’nın hakikat meşalesi olduğunu belirterek, devletin her vatandaşa açık olduğunu ve Türkiye Yüzyılı’nı huzur, güven ve kardeşlikle inşa edeceklerini vurguladı.

