Osmaniye Genel

Çermikli sporcular ödüllerle döndü

Diyarbakır’da düzenlenen Okul Sporları Minikler Oryantring yarışmalarında Çermik Muharrem Akkılıç İlkokulu öğrencileri, ilk katılımlarında 2 kupa ve 15 madalya kazanarak büyük bir başarıya imza attı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu