Osmaniye Genel

Yalova'da Jandarma Teşkilatının 187. kuruluş yıl dönümü kutlandı

Yalova’da Jandarma Teşkilatı’nın kuruluşunun 187. yıl dönümü, 15 Temmuz Demokrasi ve Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen törenle kutlandı. İl Jandarma Komutanı Albay Ercan Altın’ın Atatürk Anıtı’na çelenk bırakmasıyla başlayan programda, saygı duruşu, İstiklal Marşı ve jandarma temalı yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödüller verildi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu