Osmaniye Genel

Seyir halindeki otomobil alevlere teslim oldu

Adıyaman’ın Besni ilçesinde seyir halindeyken henüz belirlenemeyen bir nedenle yanmaya başlayan otomobil kullanılamaz hale geldi. İtfaiye ekipleri yangını söndürürken, araçta hasar oluştu.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu