Osmaniye Genel

Çanakkale'de kilolarca sağlam sebzeyi ormana döktüler

Çanakkale’de ormana dökülen tonlarca sağlam sebze tepki çekti. O anları kaydeden bir vatandaş, “Buradaki domateslerin en az yarısı sağlam. Biberler de çürük değil. Bunu neden yaparlar anlayamıyorum, hiç mi ihtiyacı olan insan yok etrafınızda!” sözleriyle gıda israfına isyan etti.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu