Osmaniye Genel
Çanakkale'de kilolarca sağlam sebzeyi ormana döktüler

Çanakkale’de ormana dökülen tonlarca sağlam sebze tepki çekti. O anları kaydeden bir vatandaş, “Buradaki domateslerin en az yarısı sağlam. Biberler de çürük değil. Bunu neden yaparlar anlayamıyorum, hiç mi ihtiyacı olan insan yok etrafınızda!” sözleriyle gıda israfına isyan etti.

