Osmaniye Genel
ABD duyurdu: İran uranyum stoklarını imha etmeyi kabul etti

ABD Başkan Yardımcısı JD Vance, İran’ın ABD ile varılan nükleer anlaşma kapsamında zenginleştirilmiş uranyum stoklarını imha etmeyi kabul ettiğini açıkladı. Vance, İran’ın uranyum zenginleştirme faaliyetlerini sonlandırmaması halinde anlaşmanın ekonomik avantajlarından yararlanamayacağını belirtirken, anlaşmanın uluslararası denetim ve yaptırımların kademeli olarak hafifletilmesini de içerdiğini ifade etti.

