Osmaniye Genel
Bakan Bayraktar: Enerji dönüşümü ve güvenliği bir arada ilerlemeli

Enerji Bakanı Bayraktar, Londra’da COP31 diyaloğunda enerji dönüşümü ve güvenliğinin birlikte ele alınması gerektiğini vurguladı. Türkiye’nin yenilenebilir enerji kapasitesini 2035’e kadar üç katına çıkarma ve 30 milyar dolarlık şebeke yatırımı planını açıkladı.

