Osmaniye Genel

Sarıgöl'de orman yangınlarına karşı alarm seviyesi yükseldi

Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak, Baharlar Mahallesi’ndeki ormanlık alan ve yollarda yangın tedbirlerini denetledi. Orman İşletme Şefi Emin Şıvka, yangın sezonuna yönelik tüm hazırlıkların tamamlandığını bildirdi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu