İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, "Demokrasilerde sandık namustur.
Anasayfa/Osmaniye Genel/Dervişoğlu: Demokrasilerde sandık namustur Osmaniye Genel Dervişoğlu: Demokrasilerde sandık namustur admin Bir e-posta göndermek 1 hafta önce0 13 Bir dakikadan az Facebook X LinkedIn Tumblr Pinterest Reddit VKontakte Odnoklassniki Pocket WhatsApp Telegram Viber Line E-Posta ile paylaş İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, “Demokrasilerde sandık namustur. İlgili Makaleler EMEP'li Karaca: Kürt sorunu lafla çözülmez 2 hafta önce CHP'li Asu Kaya, Olukbaşı Yaylası'ndaki Yıkımları Meclis Gündemine Taşıdı 5 gün önce Hasköy'de "Hayat Boyu Öğrenme Haftası Sergisi" açıldı 2 hafta önce admin Bir e-posta göndermek 1 hafta önce0 13 Bir dakikadan az Facebook X LinkedIn Tumblr Pinterest Reddit VKontakte Odnoklassniki Pocket WhatsApp Telegram Viber Line E-Posta ile paylaş Paylaş Facebook X LinkedIn Tumblr Pinterest Reddit VKontakte Odnoklassniki Pocket WhatsApp Telegram Viber Line E-Posta ile paylaş Yazdır