Osmaniye Genel

Antalya'ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

FIBA 2027 Dünya Kupası Elemeleri’nde Bosna Hersek ve İsviçre ile oynayacak A Erkek Milli Takımı, hazırlıklar için Antalya’ya gitti. Onuralp Bitim sakatlık nedeniyle kadrodan çıkarıldı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu