Osmaniye Genel

Voleybolda Türkiye-Almanya maçının ardından

2026 FIVB Milletler Ligi Ankara etabında Almanya’yı 3-2 yenen A Milli Kadın Voleybol Takımı’nda başantrenör Daniele Santarelli, iyi mücadele ettiklerini söyledi. Oyuncu Eylül Akarçeşme Yatgın ise bu etabı 4’te 4 bitirmek istediklerini belirtti.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu