Osmaniye Genel

AYT'ye saniyelerle geç kalan Rümeysa: Bir yıllık emeğim çöp oldu

Osmaniye’de AYT sınavına trafik nedeniyle saniyelerle geç kalan Rümeysa İşçi, ÖSYM görevlisinin kapıyı yüzüne kapattığını söyledi. Bir yıllık emeğinin boşa gittiğini belirten genç kız, vicdan ve insanlık meselesi olduğunu vurguladı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu