Osmaniye Genel

Bayburt'ta haziran ayı 'Diyabet Okulu' eğitimleri tamamlandı

Bayburt Devlet Hastanesi’nde diyabet hastalarına yönelik düzenlenen haziran ayı Diyabet Okulu eğitimleri sona erdi. Katılımcılara kan şekeri takibi, beslenme ve ilaç kullanımı gibi konularda bilgi verilirken, eğitimi tamamlayan hastalara diploma töreni düzenlendi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu