Osmaniye Genel

Sıcak ve kuru havalarda orman yangını tehlikesine dikkat çekildi

Finike Orman İşletme Müdürü Ömer Avcı, sıcak ve kurak havanın orman yangını riskini artırdığı uyarısında bulundu. Vatandaşlara ateş yakmamaları, izmarit ve yanıcı atıkları doğaya bırakmamaları çağrısı yapan Avcı, yangın riskinin yüksek olduğu saatlerde tarımsal faaliyetlerin ertelenmesini ve şüpheli durumların yetkililere bildirilmesini istedi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu