Osmaniye Genel

Osmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesi: 53 kişi hastaneye başvurdu

Osmaniye’de bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu. Valilik, hayati tehlikesi olmadığını ve adli sürecin başlatıldığını açıkladı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu