Osmaniye Genel
Osmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesi: 53 kişi hastaneye başvurdu

Osmaniye’de bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu. Valilik, hayati tehlikesi olmadığını ve adli sürecin başlatıldığını açıkladı.

