Osmaniye Genel
Osmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesiyle 53 kişi hastaneye başvurdu

Osmaniye’de bir işletmenin şubelerinden alınan pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı. 25 kişi taburcu edilirken, 28 kişinin tedavisi sürüyor. Olayla ilgili 2 şüpheli adli kontrolle serbest bırakıldı.


