Osmaniye Genel

Osmaniye'de pasta ve tatlı yedikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastaneye başvurdu

Osmaniye’de bir işletmenin şubelerinden alınan pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi rahatsızlandı. 25 kişi taburcu edilirken, 28 kişinin tedavisi sürüyor. 2 şüpheli adli kontrolle serbest bırakıldı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu