Osmaniye Genel
Osmaniye'de pasta ve tatlı yedikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastaneye başvurdu

Osmaniye’de bir işletmenin şubelerinden alınan pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi rahatsızlandı. 25 kişi taburcu edilirken, 28 kişinin tedavisi sürüyor. 2 şüpheli adli kontrolle serbest bırakıldı.

