Osmaniye Genel

Hizbullah destekçileri Beyrut'ta İsrail ile yapılan anlaşmayı protesto etti

Lübnan’da Hizbullah destekçileri, İsrail ile varılan çerçeve anlaşmasını protesto etmek amacıyla Beyrut’ta bir yolu lastik yakarak trafiğe kapattı. ABD arabuluculuğunda imzalanan anlaşma, Lübnan Cumhurbaşkanı tarafından ‘ilk adım’ olarak nitelendirilirken, Hizbullah müzakereleri reddetti.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu