Osmaniye Genel

Elendikleri maç sonrası gazetecilere bağırdı

Dünya Kupası’na İspanya yenilgisiyle veda eden Uruguay’da teknik direktör Marcelo Bielsa, maç sonunda röportaj için bekleyen gazetecilere sinirlenerek “E hadi ama artık!..” diye tepki gösterdi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu