Osmaniye Genel

Sinop'ta mısır tarlalarında büyük zarar: "Domuzlar tohumları yedi"

Sinop’un Erfelek ilçesinde çiftçi Erol Karakaş, 30 dönümlük tarlasına giren yaban domuzlarının toprağın altındaki mısır tohumlarını çıkararak yediğini belirtti. Elektrikli çite rağmen önlem alınamadığını söyleyen Karakaş, yetkililerden kalıcı çözüm istedi.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu