Osmaniye Genel

Atatürk'ün Sivas'a Gelişinin 107. Yıl Dönümü Törenle Kutlandı

Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Sivas’a ilk kez gelişinin 107’nci yıl dönümü, İlk Adım Anıtı’nda düzenlenen törenle kutlandı. Vali Şimşek, törende yaptığı konuşmada Sivas’ın milli mücadeledeki önemine vurgu yaptı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu