Osmaniye Genel

Çubuk'ta muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikram edildi

Ankara’nın Çubuk ilçesinde, muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edildi. Çubuk Belediyesi ve ÇUDEF iş birliğiyle Atatürk Parkı’nda gerçekleştirilen etkinlikte yaklaşık 5 bin kişilik aşure dağıtıldı. Belediye Başkanı Baki Demirbaş, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu