Osmaniye Genel

Adana'da sulama kanalında boğulma tehlikesi geçiren 2 kişi kurtarıldı

Adana’nın Yüreğir ilçesinde serinlemek için sulama kanalına giren 2 kişi boğulma tehlikesi geçirdi. İtfaiye ve vatandaşların müdahalesiyle kurtarılan kişiler hastaneye kaldırıldı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu