Osmaniye Genel
Ankara Emniyeti, uyuşturucuyla mücadele günü dolayısıyla AVM'de farkındalık standı kurdu

Ankara Emniyet Müdürlüğü, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü’nde Yenimahalle’deki bir AVM’de stant kurarak vatandaşları bilgilendirdi. Emniyet Müdürü Maksut Yüksek de etkinliğe katılarak çocuklara oyuncak hediye etti.

