Osmaniye Genel

Ankara Emniyeti, uyuşturucuyla mücadele günü dolayısıyla AVM'de farkındalık standı kurdu

Ankara Emniyet Müdürlüğü, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü’nde Yenimahalle’deki bir AVM’de stant kurarak vatandaşları bilgilendirdi. Emniyet Müdürü Maksut Yüksek de etkinliğe katılarak çocuklara oyuncak hediye etti.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu