Osmaniye Genel

Bakan Uraloğlu, Filipinler Cumhuriyeti'nin Milli Günü resepsiyonuna katıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Filipinler’in Milli Günü resepsiyonunda yaptığı konuşmada, iki ülke arasındaki ilişkilerin olumlu seyrettiğini ve ticaret hacminin artırılması başta olmak üzere birçok alanda iş birliğinin derinleştirilebileceğini belirtti.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu