Osmaniye Genel

Bakan Uraloğlu: "Son 14 yılın en yüksek kruvaziyer gemi ve yolcu sayısına ulaştık"

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, mayıs ayında kruvaziyer gemi sayısının yüzde 14,2, yolcu sayısının yüzde 10,8 arttığını ve son 14 yılın en yüksek seviyesine ulaşıldığını açıkladı. Kuşadası Limanı en fazla gemi ve yolcu ağırlayan liman oldu.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu