Osmaniye Genel

Bayburt'ta Muharrem Ayı Programında Kerbela Şehitleri Dualarla Anıldı, Aşure İkramı Yapıldı

Bayburt İl Müftülüğü tarafından düzenlenen Muharrem Ayı ve Aşure Günü programında, Yakutiye Camii’nde Kerbela şehitleri dualarla anıldı, Kur’an-ı Kerim ve Mevlid-i Şerif okundu. Cami bahçesinde Vali Mustafa Eldivan ve İl Müftüsü Bayram Danacı’nın da katıldığı etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edilirken, aşurenin birlik ve kardeşlik değerlerine vurgu yapıldı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu