Osmaniye Genel

Bir zamanlar Süper Lig'deydiler! Tesislerinde artık inekler otluyor

Yimpaş Yozgatspor A.Ş. tarafından 2000 yılında Fakıbeyli bölgesinde yaptırılan ve iki ayrı çim sahadan oluşan antrenman tesisleri, kulübün kapanmasıyla ineklerin otlak yerine döndü. Mahalli Lig’de mücadele veren Yozgatspor 1959 FK tarafından tesisleri yeniden kullanılır hale getirmek için başlatılan çalışmalar da tesislerde yasal sorunların bulunması nedeniyle yarıda kaldı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu