Osmaniye Genel

Bolivya'da OHAL sonrası güvenlik güçleri otoyollardaki barikatları kaldırıyor

Bolivya’da hükümet karşıtı protestoların ardından ilan edilen olağanüstü hal kapsamında güvenlik güçleri, kapatılan otoyollardaki barikatları temizlemeye başladı. Protestolar nedeniyle 16 kişi hayatını kaybetti, ekonomide 3 milyar dolar kayıp oluştu.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu