Osmaniye Genel

Çin'de Karbondioksit Emisyonlarını 46 Milyon Ton Azaltacak Hidroelektrik Santrali Faaliyete Geçti

Çin’in Sichuan eyaletindeki Shuangjiangkou Hidroelektrik Santrali’nin ilk üretim ünitesi şebekeye bağlanarak resmen faaliyete geçti. 2 milyon kilovat kurulu güce sahip santralin yıllık 7,7 milyar kilovat-saat elektrik üretmesi ve karbon emisyonlarını 46 milyon ton azaltması bekleniyor.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu