Osmaniye Genel

Dev vinç gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçiyor

DOĞAL gaz boru hattı döşeme çalışmalarında kullanılan dünyanın 3’ncü büyük yarı batık vinç gemisi ‘SAIPEM 7000’, Libya’dan Romanya’ya giderken İstanbul Boğazı’ndan geçiş yaptı. Geçiş sırasında Boğaz çift yönlü trafiğe kapatıldı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu