Osmaniye Genel

Erzincan Atlı Spor Kulübü çeyrek finale yükseldi

Erzincan’da düzenlenen 2026 Yılı Kulüpler İl Birinciliği’nde Erzincan Atlı Spor Kulübü birinci olarak çeyrek finale yükseldi. Başkan Sedat Kaya, centilmence geçen müsabakalarda takımını tebrik etti.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu