Osmaniye Genel

Evine Gelen Yeşil Çekirgeyi Çay, Peynir ve Domatesle Besledi

Osmaniye’nin Kadirli ilçesinde esnaf Mustafa Tamer, yayla evine giren yeşil çekirgeyi çay, domates ve peynirle besledi. Çekirge iki gün konakladıktan sonra uçarak gitti.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu