Osmaniye Genel

Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD-İran anlaşmasını "büyük bir zafer" olarak nitelendirdi

Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD-İran arasında imzalanması beklenen mutabakat zaptını ‘büyük zafer’ olarak nitelendirerek, İran halkını ve liderliğini tebrik etti. Ayrıca İsrail ile müzakerelerde Lübnan’ın egemenliğinin temel talep olduğunu vurguladı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Osmaniye Genel

Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD-İran anlaşmasını "büyük bir zafer" olarak nitelendirdi

Hizbullah lideri Naim Kasım, ABD-İran arasında imzalanması beklenen mutabakat zaptını ‘büyük zafer’ olarak nitelendirerek, İran halkını ve liderliğini tebrik etti. Ayrıca İsrail ile müzakerelerde Lübnan’ın egemenliğinin temel talep olduğunu vurguladı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu