Osmaniye Genel

İngiltere Başbakanı Starmer, İran ile ABD arasındaki anlaşmadan memnuniyet duyduğunu açıkladı

İngiltere Başbakanı Keir Starmer, ABD ile İran arasında varılan barış anlaşmasını memnuniyetle karşıladığını belirterek, Hürmüz Boğazı’nın yeniden açılması ve kalıcı barış için çalışılması gerektiğini vurguladı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu