Osmaniye Genel

İsrail ordusu, işgal altındaki Batı Şeria'da 2 Filistinliyi öldürdüğünü duyurdu

İsrail ordusu, işgal altındaki Batı Şeria’nın El Halil kentinde Filistinlilere ateş açarak 2 kişiyi öldürdü, 1 kişiyi yaraladı. Ordu, saldırıyı molotofkokteyli atıldığı gerekçesiyle yaptığını öne sürdü.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu