Osmaniye Genel

Niğde Belediye Başkanı Özdemir, UCLG Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi

Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Fas’ta düzenlenen UCLG Dünya Konseyi Toplantısı’nda Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi. Özdemir, bu başarının tüm Türkiye’nin zaferi olduğunu belirtti.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu